Melding woon- en leefomgeving
Kapotte lantaarnpaal? Een losse stoeptegel? Zwerfafval? Overlast van personen? Meld het ons via de Fixi website of de Fixi app.
Melding doen via de Fixi website
Een melding kun je gemakkelijk maken via de website van Fixi. Je kunt meldingen maken door te registreren / in te loggen of je kunt een melding maken zonder account. Vergeet niet je e-mailadres achter te laten. Zo kunnen wij jou op de hoogte houden van de voortgang van je melding.
Melding doen via de Fixi website
Melding doen via de Fixi app
Maak je vaker een melding? Dan kun je ook de Fixi app gratis downloaden op je smartphone via de Apple Store of Play Store. Met de app kun je de status van je melding in de gaten houden en kun je reageren op een melding.
Download de speciale Fixi app via de Playstore of AppStore.
Alle informatie die je geeft, dus ook je contactgegevens, wordt vertrouwelijk behandeld. Een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving helpt mee aan een juiste afhandeling van je melding. Als je iets meldt, verwerkt de gemeente je melding op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur.
Kleine gebreken in de buurt verhelpt de gemeente vaak snel. Duurt het langer, dan houden wij je op de hoogte
Meld discriminatie
Eén op de vier Nederlanders heeft wel eens te maken met discriminatie. En dat moet stoppen, want iedereen heeft recht op gelijke behandeling. Heb jij of iemand uit je omgeving wel eens met discriminatie te maken? Meld het wél. Jouw ervaring telt. Melden kan via www.discriminatie.nl of telefonisch via 0800-0880
Melding overlast bedrijven
Overlast van geur, geluid, trillingen en stof van bedrijven kunt u melden bij Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant (OMWB).
Melden kan via www.milieuklachtencentrale.nl
Of bel de MilieuKlachtenCentrale op tel.: 073-6812821.
De centrale is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
De meldingen die bij de OMWB kunnen worden gedaan staan op de Klachtenkaart.
Telefonisch melden
Je kunt jouw meldingen ook altijd aan het Klantcontactcentrum (KCC) doorgeven via telefoonnummer 0416-683456 op maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.
Bel je buiten kantoortijden en kan jouw melding niet wachten tot de eerstvolgende werkdag, volg dan het keuzemenu. Blijf aan de lijn tot er wordt opgenomen door de collega van de storingsdienst of spreek jouw boodschap, naam en telefoonnummer in. Je wordt dan zo spoedig mogelijk teruggebeld.